Kızlar, bebeğime tam 6 aylıkken ek gıda başladım ama yalan yok öyle aman aman bi şeyler vermedim. Hatta ilk bikaç gün tatlı patates verip sonraki bikaç gün yolculuktan falan dolayı hiç vermediğimde oldu 6.5 aylıkken biraz oturtmaya başladım. Çünkü ne yapacağım nasıl vereceğimi bi türlü kavrayamadım. Bazı şeyler bana çok saçma geliyor bebeğim yiyemez ya da yememeli gibi düşünüyorum.
Neyse uzun lafın kısası mesela kendinize yaptığınız çorbadan verin diyorlar. Çorbayı ben sıvıyağla yapıyorum verebilir miyim? Kendi yemeğime bebeğimi nasıl adapte edebilirim.
Şimdiye kadar tadım yaptıkları ise; muz, tatlı patates, havuç, kabak, elma, armut, brokoli, ceviz, avokado, yoğurt(alerjim çıktı). Bazı günler bunları kombin yapıp verdim yeni bi şey vermedim. Lütfen işin Ehl-i birileri açıklayıcı bi şekilde anlatabilir mi?
Bu arada şu meşhur üçlü el gıda kitaplarını da aldım bugün geldi. Bi bakacağım onlara da.