Kızlar merhaba,
Sezeryan göbeğinden kurtulmak için neler yaptınız önerisi olan var mı? Kilo verme durumunuz nasıl oldu? Ben 1.5 ay önce doğum yaptım, hamile kaldığım kilomdan 5 kilo fazlam var emzirdiğim için kilo almıyorum ama vermiyorumda ki öyle bir şey de istemiyorum ama bu Sezeryan göbeği ne fena bir şeymiş. Onu bana takmışlar gibi duruyor 😄😄 kıyafetlerde de beden değişti haliyle siz neler yaptınız neler yaşadınız