melegininannesi38 Kızlar sizce nasilll ayrıca olması gereken adetim 6 si idi doktor önemli olan kaç çıkması değil iki gün sonra artışı dedi kimisi erken yumurtlar kimisi geç dedi
Elfgrn melegininannesi38 Gayet iyi ama bu kanı verdikten 2 gün sonra tekrar kan vermen lazım yükselme önemli başlangıçtan çok, ben 5.67 ile öğrendim kendinizi düşük yada yüksek olarak sartlamayin. Önemli olan düzenli yükselmesi
mamacitaa_ melegininannesi38 hayırlı olsun sağlıkla kucağına al insallah , doktora görünmediniz mi henüz
egeniinnannesi Öncelikle hayırlı olsun, Az gibi geldi. Tabi herkes farklı olabilir. Benim adetime 4 gün varken 90 lardaydı
melegininannesi38 mamacitaa_ göründüm doktor yüksek olabilirdi dedi kendi ozeldeki doktorum da önemli olan ilk kan değil artış önemli dedi iki gün sonra kan vercem