oylesinebiri__ Bebeğim 8 aylık hala mama sandalyesi almadım çok kararsız kaldım hangisini almalıyım nasıl bişey olmalı bazı markalar çok dandik görünüyor kaliteli güvenli bişey olsun istiyorum
tospikannesi_ oylesinebiri__ babyhope royal mama sandalyesi 2,5 yaşında tablasını çıkardık hala oturuyor tabanında kıpırdamaması için sabit tutan birşey var asla kayma yapmıyor çok memnunum yine olsa yine onu alırdım emniyet kemerli tablası çıkıp takılıyor içinde minderi de var
oylesinebiri__ starwomen bazıları da memnun değil oturuma yerinin çok dar sıkışık olduğunu söylüyorlar plastik kalitesi de iyi değilmiş kafam karıştı
yilldizyilldiz oylesinebiri__ Dandik değil bence. Kemeri bağlı olduğu sürece düşme riski olmayacaktır.
starwomen oylesinebiri__ Biz uzun süre kullanmadık plastiğinde kırılma gibi bir durum yaşamadık. Evet, oturma yeri dar kızım için sorun olmuyordu ama kilolu bir bebek değildi o yüzden olabilir.
MamaUygarVibes oylesinebiri__ evet minderi ayrı satılıyor. Ben bu mama sandalyesini almadım kuzenim almıştı o çok memnun hatta sonrasında çok pişman oldum keşke alsaydım diye.
suhedaaaaa oylesinebiri__ joie mimzy aldık daha yeni. E bebekte indirim var mama sandalyelerinde ben konforlu ve kullanışlı buldum alalı daha 1 gün oldu gerçi ama her yerini inceleyerek aldım.
oylesinebiri__ MamaUygarVibes tepsinin çok küçük olduğunu yazmışlar yorumların geneli böyle yinede teşekkür ederim
tospikannesi_ oylesinebiri__ evet var babyhope royal mama sandalyesi kızım 16 kg ve hala taşıyor daha ayakları bir ml kımıldamıyor ayakları için özellikle öneriyorum çok güvenli rahat https://ty.gl/5pkojnoqht2r1
oylesinebiri__ starwomen hmm ben oturma yeri geniş olsun istiyorum plastik olanların hepsi oturma yeri dar Kraft in da öyle hepsine baktım teşekkür ederim 🌸
2_oglanannesi oylesinebiri__ kesinlikle ikea antilop. İki tane aldım ikiside bu marka biri annemin avine biri kendi evine. Hatta ablam kendi mama sandalyesini atıp bunu kullandı ikinci bebeğine çok pratik