birprensesannesi7896 Kızlar merhaba rahimden parça alındı kolposkopi yani doktora sormadım oda söylemeyi unuttu sanırım cinsel ilişki kac gün yasak bileniniz varmıdır
Pervinp27 birprensesannesi7896 bende 5ay önce yaptırdım doktorum 15gün yasak demişti çok geçmiş olsun dilerim tertemiz çıkar sonucunız🙏🏻
ayla0317 Pervinp27 Çok geçmiş olsun ağrılı bir işlem mi banada yarın yapılacak doktor bugun rahimden parca alicaz dedi çok rahat bir sekilde bende sormadim zormu diye aklıma gelmedi nasıl ilerledi süreciniz
ayla0317 ozgeeemom Çok teşekkür ederim evet yaptırdım sonuclarimida bugün aldım çok şükür temiz çıkmis sonuçlarım. Bana kolposkopi ve biyopsi yapildi 4 tane parca alindi çok agrili bir islem değil aynı sinek ısırığı gibi uzun sürmüyor