farelikoyunkavalcisi teachermom5 2 yıldır siveno kullanıyorum onun da içeriği temiz ve hiç yanma olmuyor
Themom_ teachermom5 18 aydır mustela stick kullanıyoruz cok memnunuz 24 aylık bebeğim ve teni beyaz peynir gibidir hiç kızarmadı bile geçen sene
artikbiranneyim teachermom5 bioderma. Sürmeden cıktığım günlerde kızımın yanakları kızarıyor. Sürünce hiçbir sey yok👌🏻
rumeysadc1 Aslında bebekler için daha güzel güneş kremleri var ecowell, minela care bunlara da bakın isterseniz
Themom_ teachermom5 sıvı formunda olan bana cok sıvı ve yağlı geldi sevemedim o yüzden biz stickle devam
D_deniz teachermom5 ben mustela sıvı formunu aldım geçen yaz. Kendim de sürüyorum. Sürümü çok güzel. Baştan bi parlıyor sonra emiliyor hemen. Stick olan da iyiymiş. Siveno ve ecowel sürümü nasıl acaba
D_deniz Minmini mustelanin da içerikleri temiz yüzde 99lar 98ler iyi rakamlar bence yüzde 92bile yeterli belki iyi koruması için biraz kimyasal da lazımdır. Sürüm de çok önemli yaa bazı güneş kremleri bebeğin poposunsaki pişik kremi gibi kalıyor suratta:))