Evet 3 yılın sonu🥹 bugün ilk adımı attık 3 yıl dolu dolu emzirdim kimseye kulak asmadım kimseyi dinlemedim ama yolun sonuna geldik 🥹 çokça ağlamalı ve iç yanmalı bir süreç bizim için 🥹 sadece şunu merak ediyorum memeden kesince herkes mastit oluyor mu? Şuan göğüslerim doldu hafif bir acı var sizce mastitmi oluyorum yoksa süt dolduğu için mi böyle mastit olmamak için yapılması gereken bir şey varmı ve gece uyurken uyku arasında bir kaç gece emzirsem mi?