Kızım yaklaşık 10 gün yeşil kaka yaptı 2 defa doktora götürdüm ve ikisi de eğer ki kaka da kan yoksa alerji ihtimalinin çok düşük olacağını söyledi testlerde yapıldı temiz çıktı kaldı ki yeşil ve sarı kaka normal kabul ediliyormuş daha küçük oldukları için böyle durumlar olabilir dedi doktor probiyotik damla verdi