metehanbilge Ben doğum yapalı 1 yıl oldu hayla adet olmadım vücudumda aşırı sişlik var kilo da aldım emzirme döneminde ara ara ateş basıyor soguyorum sonra üşüyorum başına gelen var mı ?
mirahmet metehanbilge 6 ay olacak sezaryen olalı tık yok aşırı rahatsız etti beni en sonda aile hekimine gittim bi ilaç verdi her gün düzenli alıyorum bakalım inşallah olurum😵💫😬
yusuf3850 Bende 5ay oldu doğum yapalı bende olmadım ama korkmuyo değilim ikinci gelecek diye ama inşallah düşündugum şey olmaz
myangelson metehanbilge lohusa kanaması 43 günde bitti, 1 hafta 10 gün sonra falan adet oldum 🥲 hatta bugün 2. Adetimi de oldum sanırım tam 1 ay geçmedi ötekinin üzerinden ama adet diye düşünüyorum bakalım ne şekilde ilerleyecek
ozlem5494 metehanbilge ben oğlum tam 8 aylıkken adet oldum. Arkadaşım da emzirme dönemi boyunca hiç adet olmadı 18. ayda memeyi kesti iki kere adet oldu sonra hamile kaldı zaten 😀
Asyasemin2013 1.5 sene emzirdim adet olmadim. Emzirmeyi de 1 ay oldu sonlandırdık ama hala adet olmadım çok enteresan
metehanbilge Asyasemin2013 benimde öyle hayla emiyor ama bende garip adet olmuyorum test yaptım negatif
gamisel Bende doğumdan 6 ay sonra adet oldum yani geçen 26 martta şimdi 2. Adeti bekliyorum hala olamadım karnımın alt kısmı çok şişti yaa kilomda fazla görünüyor düzensiz gider dimi bir süre
cerenkarahan17 Benim gibi lohusalığı bittiği gün olan var mı acaba ya biraz da korkuyorum yoğun bir kanama olduğu için doktorum adetimin başladığını söyledi ama endişeliyim halen
tatlicadiy metehanbilge doğumdan 3 ay sonra olmuştum vücut yapısı İle alakalı ama bir dr ye görünmekte fayda var tabi
cananca123 Ben 9 aylık bebeğim varken adet oldum doktora gittiğimizde 18 ay kadar olmamanın normal olduğunu süt hormonlarımın baskın geldiğini söylemişti
deriay metehanbilge ben kırkım çıktıktan iki gün sonra adet oldum ondan sonra düzenli olmaya devam ettim. Bazen çok az bazen çok yoğun ama günü şaşmıyor.