Kızım 7.5 aylık oldu ama sadece bağırır çığlık atar gibi sesleri çıkarıyor o da sürekli değil genelde sakin bir bebek acaba bu durum normal mi bir şeyler söylemesi gerekir mi bilemedim aslında erken diyorum illa ki söyler diyorum ama çevrem sağolsun hep bi acaba dedirtiyor