Valide-Ayse-Hafsa-Sultan cLearQueen biz karnıyarığı yazın yapıp buzluğa atıyoruz 🤣 o kadar seviyoruz yani kışın da çıkarıp ısıtıyoruz fırında
akinmom Valide-Ayse-Hafsa-Sultan hiç duymamıştım bizde normalde patlıcanı kızartıp öylece atarız buzlupa
lidokain Valide-Ayse-Hafsa-Sultan ya hiç güzel olmuyor dolaptan çıkan karnıyarık teyzem hep öyle yapar Bende çok severim karniyarik yemegini
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan cLearQueen yazın patlıcan ucuz oluyor kışın pahalı bir de hazır çıkarıp yemenin tadı bir başka oluyor 🤌🏻