Kızım 15 aylık.
Kısa bi havuzlu tatile gittik (klorlu havuzdu)
Döndükten bi gün sonra kızım ateşlendi. Bi sonraki gün sabahı ishal olduğunu gördük. Hastaneye gittik gaita için tahlil istediler. Eve tekrar geldik yaptı, yolda giderken bayıldı. Dudakları morardı ama kısa sürdü. Hastaneye gittik. Doktor kan da istedi verdik. Gaitasında parazit çıktı, kan tahlili temiz. Sadece sodyum eksikliği çıkmış. Bunu üzerine kasılmış. Ama her ihtimale karşı nötolojiye görünseniz iyi olur dedi. İçiniz rahat etsin dedi. Aramızda parazitten, ya da ne bileyim hiç böyle durum yaşayan oldu mu, tanıdığınız doktor varsa sorsanız olur mu (Pazartesi doktora gideceğiz) yine içim rahat etsin istiyorum.