Aselduru88 Kızlar pişik olmus koltuk altı bebegim daha 11 günlük hemen banyo yaptrdm kuruladm sudocrem sürdüm baska napablrm
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Aselduru88 yıkadığım gibi yağlardım her gün temizlemek lazım orayı da yoksa pişim oluyor tabi ilk aylar yani sonradan hareketleniyor iyice bebek eller kollar hava alıyor pek gerek kalmıyor o kadar
beriiiiil Islak pamukla bezle silin ya da tekrar yıkayın geçmezse. Zeytin yağı ya da kantaron en güzeli sonrasında sürmek için. Geçer hemen zaten endişelenmeyin
gurbetteanne10 Feyzosumunannesi evet burada çok zararlı diye okudum ama ozamanlar bir kere sürdük geçirdi hemen bidaha da hiç kullanmadım
bad Aselduru88 Bepanthol sürün bebek yağıyla tüm vücudunu yağlayabilirsiniz boyun koltuk altı dirsek içleri parmak aralarını sık sık temizleyin çok küçükmüş Allah bağışlasın🥰🌸