Kızlar bebeğim 21 günlük. Sarılık falan olmadı süreç çok güzel ilerledi max 3 saat uyurdu. Bugün ilk defa 12 buçukta uyuttum uyanmadı 3 buçuk gibi zorla emzirdim kustu. Kala çiş falan yaptı 3 buçukta uyku arasında bezledim. Sonra 4 de emzirdim yani halsiz ve uyuyor hala normal mi. Niye bu kadar çok uykudu kan şekeri mi düştü ne yapmamı önerirsiniz