Cansuu1 Anne dısında herseyı dıyor anlatıyor.. Baba mama dede nene meme bebe at saat gın bum hadi gel gibi.. Hatta bazen anenenne bıle dıye ananesını cagırıyor. Ama anne demıyor cok nadıren ayee diyor bu normal mi😐
Ftm35 Cansuu1 bence normal cunku benim oglumda baba demiyor🤦🏻♀️ ilk baba dedi sonra bidaha demedi simdi babasina bile anne diyor 🤷🏻♀️
Kuzumveben Cansuu1 endise etmeyin zamanla diyeceketir benim kizimda anne baba mama bebis diyor dede demiyor onceden dede diyordu simdi dedeyi birakti asla demiyor 15 aylik
Gokcenin_annesi Cansuu1 kukuli nin anne şarkısı var onu dinleyin kızım ordan öğrendi 15 aylık sürekli anne diyor babasına da bazen anne diyor😂
Kvldn Cansuu1 muhtemelen ilk cocuk evde kimse size anne demediği içindir eşiniz size br süre anne diye hitap etsin işe yarar diye düşünüyorum kızım da bana sürekli vildan teyze diyo da 😅
MayneymisAltintop İnat ediyordur . Benm görümcemin kızı ne yaptıysa 3 yaşına kadar anne dedirtemedi. En son bir gün sofrada kendiliğinden söylemiş. İç dünyalarından ne yaşıyorlar bilemeyiz😁
Gokcenin_annesi Ftm35 baba yı da kızım demiyor😂 ba ba ba ba ba diyorum hep öyle demeye başladı önceden hep diyordu 3 ay felan babayı gormeyince unuttu şimdi de öğretmeye çalışıyorum
poncikci Cansuu1 benim kızımda 18 aylık ama anne demiyor istese der ama işine gelmiyor bence anca çokkk zor da kalırsa anniii diyor olsun zamanı gelince söylicekler elbet 😂😂
Ftm35 Gokcenin_annesi bizimkide herseye anne diyor nerdeyse🙄 babaya anne diyor esimde efendim annem diyor artık pes etti😂
Pinkbery Cansuu1 benim kızjmxa 17 aylık ve anne asla demiyor. Hiç demedi. Yeni birkac gündür sadece a demeye başladı😀 deliricem. Okdr duymak istiyorum ki anne kelimesini ondan. Sanki duyunca tamamlanacakmışım gbi hissediyorum😞 ama inatla demiyor.