aslan_zeyd 8 aylık olduk doğduğundan beri alerjik egzaması var kortizonlu merhem kullanıyorum bırakınca tekrar başlıyor deneyip de memnun kullandığınız kremler şampuanlar var mı ?
durubahar aslan_zeyd benm kızımda uc aylık atopik cıldı var karnında egzama cıkmıs karışım verdi doktor onu kullan dedı hafif kurumuş ama bide paketlı gıda yeme dedı bende anlamadm cok uzuluyorm
nurbahar33 aslan_zeyd yulaflı kremler var duydunuz mu ? Aveno marka alın çok yoğun güzel içeriği temiz. Takip ettiğim bir doktor banyo suyuna biraz maden suyu ekleyin bazen de yulaf unu atın demişti.
patatess aslan_zeyd Kortizonlu kremin yanında yoğun bir nemlendiriciyle sabah akşam bolca nemlendirmek gerekiyor yoksa tekrarlıyor hemen. 😔 Yüzünü yapıyorum sorum yok artık olmuyor ama vücudunu aynı sıklıkta yapamayınca atıyor hemen bizim de. Ama muhtemelen bir tetikleyicisi var onu bulmak gerek.
elifbarcin65 patatess geçmiş olsun yıllardır egzemam var ve domatesin azdırdığını farkettim belki sizi de o tetikliyordur maalesef çözüm yok egzemaya
babyboy_35 aslan_zeyd bioderma atoderm aldık ondan sonra bir daha çıkmadı doğuştan egzamalı benşmkide bir kere kortizon kullandık bir daha o kremden sonra gerek kalmadı
nidaburan aslan_zeyd egzamadan çook çektik. Karnında geçmeyen egzamalar vardı. En son eczacı arkadaşımız DEXERYL kremi önerdi. Mucize gibi bir etkiye sahip. Mutlaka deneyin
suzanmv Benim kızımında yumurtaya alerjisi çıktı Dr.mustela şampuanı önerdi bende ecowell kullanıyorum diyince o da iyi demişti krem olarakta mustela nemlendirici krem Önermişti benide diyete koydu kızım şimdi 10 aylık
nrbsrr Benim kızımda da var fucidin, bacoderm, mustela bioderma ne varsa denedim geçmedi. Valla hocaya götürüp okutmayı düşünüyorum napıyım bilmiyorum
snmdny Benim bebeğimde atopik egzamalı 4.ayında bi anda tüm vücudunu sarmıştı bioderms insentive Baume ve la Roche posay lipikar Baume dönüşümlü olarak gün içinde 3 kez tüm vücuduna sürdüm 2 hafta içinde tamamen geçti. Geçtikten sonra da günde bir kez olarak bi süre devam ettim şimdi nerdeyse 10 aylık olmak üzere açıkçası 3 günde bir falan oda izin verdiği kadar sürüyorum bi daha hiç bi yerinde olmadı
One-life aslan_zeyd evet kol içlerinde egzamaları var ama hiç kortizon kullanmadık. Mustela atopik olanını kullanıyoruz hem şampuan hem krem ama uzun süredir bi değişiklik yok sanırım cildiyeye gitmem gerekiyo artık.
aslndnzz aslan_zeyd kuzum bioderma atodeem bizde aynıyuz bide bizim besin alerjisi var bol bol nemlendir sende yulaf banyosuda çok iyi bak bzim annelerin bi grup var Allah razı olsun bi kadın dedi yulafı al bi tülbente koy banyo suyu varya bebeğin onun içinde durabilir beyaz suyu akıyor krem gbi çok güzel kalsın oyala bebeğini o su gelsin ona sonra tülbenti al egzama olan yerlerine sür gezdir yumuşacık yapıyor tavsiye ederim 🙏🙏🥰
akgununannesi aslan_zeyd la Roche posay kilolar baume AP+ kullan benim bebeğim yıkan gibi deri değiştirdi İktiyozis hastası dediler hatta bu kremi kullandım halen de kullanıyorum şuan gayet iyiyiz kuruduysa sürüyorum direk atopik bebekler için zaten normalde
patatess elifbarcin65 teşekkür ederim. Domateste pişmiş çiğ fark ediyor mu? Bizde bir de çikolata azdırıyor sanırım.