sebur 1 bardak irmik için ne yağ kullanıyorsan bilemicem biz tereyağ ve biraz aycicek yağı karıstırarak yapıyoruz aycicek yağın ölcüsü daha az olacak sekilde 100 gram tereyag 2 kasık aycicek yağı gibi. Güzelce ‘kısık ateşte’ devamlı cevire cevire istedigin rengi alana dek kavuruyoruz ayrı kasede 1 bardak şeker ve 1.5 bardak su 1 paket vanilya güzelce seker eriyene dek sadece cırpıyoruz pişirilmiyor ısıtılmıyor o kavurdugun irmigin üstüne döküyorsun ilk dökünce göz göz patlar su fazla gibi görünür ama fazla degil ceker kısık ateste olsun cekin ilk sıcağını alınca tabaklarsın bu kadar 😌