Zorbalık mı bilmiyorum ama sezaryen öncesi sondanın ben uyuşturulduktan sonra ameliyathanede takılacağını düşünüyordum, hemşire gelip zorla( itiraz etmeme rağmen biz bu şekilde yapıyoruz diyerek) odada taktı ve benim tansiyonum düştü. Tansiyon düşüklüğü nedeni ile spinal olacakken genel anestezi ile uyutuldum.