
Kızlar 4 gündür soğuk algınlığı geçirdik daha sona ağzında yaralar oluştu ilaç kullanıyorum ama bir faydasını göremedim doğal bildiğiniz kullandığınız bir yöntem var mı? Birde diş çıkarıyor çok fazla canı yanıyor onun en azından ağrısını hafifletecek bişey arıyorum