Kızlar 11 aylık bebeğim var , adetimi ayın başında oluyorum son 4 aydır düzene girmişti. Fakat bu ay prezervatif kazası yaşadık , çok önemsemedim adet günümden bi kaç gün önceydi ve emzirdiğim için birşey olmaz diye düşündüm. Adet olamayınca önce gecikmenin 3. Günü sonra 6. Günü eczaneden aldığım gebelik testini yaptım sonuç negatif. Bugün 10.gün oldu , 2 gün önce de rahmimde bi ağrı hissettim . Gelen giden de yok gibi . Böyle bişey başına gelen var mı? Adetten hemen önce hamile kalmış olabilir miyim bu yüzden testte çıkmıyor olabilir mi?