Arkadaşlar bebeğim 3 ay 9 gün günlük 3 aya girmeye yakın kabızlık başladı 2 ay kabızlık hiç yaşamadık gazını da rahat çıkaran bi bebekti ne olduysa 3 aya girmeye yakın oldu. 5 gün kaka yapamadı lavman yapıldı rahatladı probiyotik veriyorum vs ama yok tekrar yapamamaya başladı yine lavman yaptık ve bunu yapmak istemiyorum. Zeytinyağı sürme içirme vs denendi. Bir de aşırı derecede kusması var emziriyorum gazı çıkarırken içtiği bütün sütü kusuyor özellikle kabız dönemlerinde daha çok kusuyor ve bi iştah kaybı var malesef ne yapabilirim ya