yokcanimbenalmiyim fraubi ben de kullandım kırıldı bir daha almadım. Günlük için alınır ama tam anlamıyla yerdeki tozları falan almıyor 🫠
BuzluKahve fraubi Ben iki ay kullandım. Normalde evde çorapla gezince altları kirlenmezken kirlenmeye başladı. Onu bir kenarı koyup, normal mopla silmeye devam edince çorap altlarının kirlenmesi de geçti. Bence temiz silmiyor
forumgurmesi fraubi memnundum,pratik oluyordu ama tabi şöyle sürekli her odada paspas yıka tak bir de kenarı köşeyi detaylı alamıyordu. O yedek olarak kullanılır bence ama tek kullanılmaz:)
fraubi starwomen Ne kadar süredir kullanıyorsunuz? Bezlerinin performansı güzel mi?Çok fazla olumsuz yorum da var emin olamıyorum o yüzden.☺️
starwomen fraubi Kasım indiriminde almıştım. 6 aydır falan kullanıyorum ama ben memnunum. Günlük için kullanımda ideal. Detaylı temizlikte olmaz ama
fraubi yokcanimbenalmiyim Yine arada normal mopumla da yaparım😃Ama günlük kurtaracaksa alayım diye düşünüyorum. Çok teşekkürler 💕
fraubi forumgurmesi Zaten başka mopum var ama çok uğraştırıcı oluyor kova falan. Deermayı yedek bezleriyle alıp her yeri sildikten sonra makineye atarım bezleri ve pratik olur diye düşündüm. Yorumların için çok teşekkür ederim. ❤️❤️
fraubi BuzluKahve Evet detaylı bir temizlik için önermemişler zaten pek. Benim başka mopum da var .Deermayla günlük yaparım, diğeriyle de haftada 1 falan yaparım diye düşündüm. Uyarınız için teşekkür ederim. 💕