serayayliz Kızım doğdu doğalı meme emmek istemiyor,silikon başlıkla tuttu onla emmiyor oda sanırım göğüslerimi mantar etti kahverengi yerim kalmadı heryeri kıpkırmızı sanırım mantar oldu ne yapmalıyım öneri lütfen 🫶🏻😞
mrvyhya serayayliz geçmiş olsun halamda göğüs altında var ona krem ilaç veriyorlar size olmaz galiba ama doktora gistereblrsnz belki daha basit verilecek şeyler varsa birde havalandırın demiş doktor hava alsın nemli kalmasın demiş
birannebirogull serayayliz merhaba benimde göğsümde mantar oluştu ama ucunda değil çevreinde iki göğsümün arasında alt kısımlarında travazol diye bi krem verdi doktor kullanıyorum geçiyor sizde danışıp kullanabilirsiniz bende silikon uç kullanıyorum bi sorun yaşamadım
ahlashilal serayayliz doktora gidip krem alman lazım yoksa ilerler karbonatlı suyla silebilirsin hem göğüs ucunu hem çocuğun ağız içini
tosca Benim sadece uçları kıpkırmızıydı ve acı ağrı vardı ilk doğum yapıp emzirmeye başladığımda , ama mantar mı yoksa normal tahriş miydi bilmiyorum. Garmastan pomat geçirmişti bi daha da olmadı.