Alya_momss cool wheels güzel marka bence. Ben ilk klasik cool wheels aldım gayet kullanışlıydı eskitti kızım. Şimdi yine aldım 1 hafta oldu bu sefer cool wheels maxi olanı aldım kaliteli hoşuma gitti. Civilde var bi inceleyin derim 1999 tl aldım. Cool wheels nova da var ışıklarından ötürü fark var gereksiz geldi bana. Çok marka var ya rokie de var aşırı pahalı bir şeye yok bence. Decathlon da var scooter oda çok güzel kaliteli.