Nisan sondu başvuru nisandan sonraki başvurular kapsama dışı sayilcakmis diye biliyorum Nisan 28de zarzor başvuru yaptım ama bi bilgi yok gelen msj var sonuç yok uygulama dediler uygulamaya giriş bile yapılamıyor başka cihazdan dene diyorlar eşimden giriş yaptım edevletin aile sosyal bakanlığına atiyo devam ediyo yaziyo