Arkadaşlar bebişlerinizi ne zaman yüzü dışa dönük bir şekilde bebek arabasına oturttunuz? Oğlum 7 aylık ve 7 buçuk kilo. Hala pusetle bebek arabası kullanıyoruz ve çok sıkışıyor gibi hissediyorum. Doktorumuz 9 aya gelince ya da 9 kiloyu aşınca geçiş yapin dedi ama sizin de deneyimlerinizi almak istiyorum🙏🏻