ozgecankosar Kızlar bebeğim bebek arabasını sevmiyor 😂 orda oturmak istemiyor kanguruda daha mutlu , bende arabada oturup biraz bakınsın istiyorum kaçıncı ayda oturup bakınır sizce ? (2.5 aylık bebeğim )
dayes ozgecankosar hiç bilmiyorum sonradan alışır mı :') annemin evi 5 dk mesafedeydi yürüyerek. İnanın o mesafeyi bile gidemiyorduk evden çıktıktan bir iki dakika sonra kıyamet. Kucağıma alıp tek elimle de arabasını sürüyordum genelde bizi almaya geliyorlardı yola 😂
ipeksiiimom ozgecankosar 3-4 aylıkken ses etmiyordu ne zamanki biraz büyüdü şimdi 19 aylık nefret ediyor asla oturmuyor 😂
ozgecankosar ipeksiiimom büyüynce asla istemiyorlar kuzenimin çocuklarından şahidim 😂 ama en azından yürüyene kadar binse iyi 😂
ipeksiiimom ozgecankosar aynen öyle kucucuk daha bisiklete falan da binemez çok zor olur sizin için 🥹
-sevimlipolyanna- Hiçbir zaman sevmedi. Aldığımız gibi duruyor. Sonradan globber aldık hep ona bindi. Bir buçuk yaşında hala her yere globberla götürüyoruz o olmasa naparım elim kolum her şeyim globber oldu 🤣🤣🤣
ozgecankosar -sevimlipolyanna- bende onu 1 yaşında almayı düşünğyorum şu an arabaya binmesi laxım 😂 emzikte tutmuyor tutsa bakınırdı
sevbuk ozgecankosar acilen kanguruda taşımayı bırak ve bebek arabasına alıştırmaya bak yoksa çok sıkıntı çekebilirsin
ozgecankosar dayes ay bizimkide aynı böyle annemler hemen ilerde oturuyor oraya kadar gidemiyoruz hahaha
ozgecankosar ipeksiiimom evet ya belki 4 aylıkken bakınmayı daha iyi biliyorlar ya o zaman alışabilir umuduyla yaşıyorum 😂
maygirl ozgecankosar kucucukken ilk koydugumizda bile cok sewdi hergun disari ckar bol bol gezerdik disarda saatlerce uyurdu icinde.atak donemlerinde uyumadgnda bile disarda bebek arabasinda hareket halindeyken uyurdu hep ataklari o sekilde kolaylikla atlatmistik.uyumadgi zaman hop bebek arabasina.orda uyumadgi nadir oldu bazi geceler arabada gezidrdi arabada uyuturduk binek araçta yani..genel olarak sewiyor.şuan 23 aylik halen sewer sahilde uzun yuruyisler yapariz biraz yurur snra oturturum bizle knusa konuşa ayaklarnida uzatr keyfine bakar🫶
ozgecankosar maygirl bence ilkte sevince seviyorlar . Sevmeyende ilerde de sevmiyor bizimkide srabada hep uyurdu 1. Aya kadar sonra asla uyumuyor bile bi de en iyi puseyi aldım rahat etsin diye , asla rahat batıyor çocuma hahaha