kaymakliekmekkadayifi Kızlar dün ilk defa ceviz yedim ve dışarı çıktık dışarısı gölgede 33 dereceydi. İsilik mi oldu sıcaktan yoksa alerji mi anlayamadım
Derya3338 kaymakliekmekkadayifi ban isilik gibi geldi. Hafif serin bir banyo yaptırırsanız iyi gelir diye düşünüyorum
kaymakliekmekkadayifi Derya3338 dün akşam eve döndüğümüzde banyo yaptırdım. Kısa kolluyla yatırdım pek bi düzelme yok gibi. Bakalım bugğn geçecek mi