sevgio7 Bebeğim 47 günlük dünden beri bu damlayı kullanıyorum bebeğim hiç uyanmıyor ne yapsam uyanmıyor bu damla uyku yapar mı
acemiibirann sevgio7 bende de aşırı yapmadı belki gazı rahatladığı için uyuyordur çünkü o damla laktaz enzimi yani sütteki laktozu sindiren enzim uykuyla ilgisi olmaz
sevgio7 Normalde bebeğim uyuyan bi bebek değildi şimdi ne yaparsam yapayım uykudan uyanmıyor dün kullanmaya başladım acaba ondan mı kaynaklandı diye düşünüyorum
sevgio7 bal1955 benimkini doktora sordum rahatladığı için dedi gerçekten öyle bazen gazı olunca hala durmuyor
sevgio7 bal1955 yani benim doktorum her emzirme öncesi 3 4 damla kullan demişti günlük 60 damlaya kadar kullanılıyor
sevgio7 Ben hala kullanıyorum 4 aylık bebeğim sütüm olmadığı için mama ile devam ediyorum mamanın içine damlatıyorum