Pirasalipuding omeri evet üstteki arkadaşın yazdığı şurup birebir ama dikkat edin fazla içince ishaliniz geçmiyor
omeri cLearQueen çünkü çok kötü kabızlık çekiyorum doğumdan beri neredeyse 2 ay oldu hiç bir şey işe yaramıyor
cLearQueen omeri heee anladım. Ishal de olma ya normal olsun o da kotu oluyor. Aktar varsa sinameki al kay at ic
emosss__ Kuru kayısı ve kayısılı meyve suyu iç bol bol da su tüket ishal yapar birde aç karna siyah zeytin ye 4 5 tane. Ekmeği de az tüket
zeynep91 omeri ishal olmaktan ziyade dulcosoft var kızıma kullandıgım onu kullanın o cok iyi geliyor içerdeki dışkıyı yumusatıp rahatlıkla yapmayı saglıyor dogmdan snra bende aldm kabızlıgm olmstu öyle atlattım
tanta omeri kiraz sapı çayı kuru erik kayısı bunlar kabızlığa iyi geliyor bir de acı biber yemek çok iyi