beequeen anladim şimdi, ben de 3 ne alaka diyorum. Yani bilemedim kesin, ama düşüncem, mama kaynaklı değildir bence, ayına göre dediğiniz gibi küçük farklar oluyor içeriklerinde temelde aynı mama sonuçta. Belki bezelyeden olabilir mi, bezelye iyi gaz yapıyor çünkü, ağrısı da gaz ağrısı olabilir gibi geldi bana