Kızlar bebeğim 14 aylık öğlen tek uyku yapıyor ama çok kısa uyuyor 30 45 dk da uyanıyo aspiratör sesine alisikti onla daha uzun uyuyor ama artık açmıyorum alışsın diye ama hemen uyanıyo bu sefer de ne yapacağımı şaşırdım benim gibi olan var mı çözüm bulan