Kızlar oğlum bir ay birkaç günlük çok gazlı ve kesinlikle kesinlikle KESİNLİKLE uyumuyor onu uyku süresinden daha uzun süre ayağımda sallıyorum çok ama çok ağlıyor nefesi kesilene kadar dinleme dinlene ağlıyor doğurduktan sonra depresyon gibi korkunç bir şeyler yaşadım. O günden beri yemek yapmıyorum yapsam da yapmaya vaktim var yemeye yok fırsat bulursam mutfaga sigara içmeye gidiyorum eşimle paylaşımımız sohbetimiz artması gerekirken bitmeye yakın işten geliyor birbirimizin evde varlığını biliyoruz gelip yanıma uzanıyor bırbırımızden güç alır gibi sarılıp bi yarım saat uyuyoruz o kadar hayatım ne zaman normale dönecek bebeğim o kadar huzursuz ve o kadar devamlı ağlıyor ki o kadar çok kucak istiyor ki biz bebek sahibi olmanın böyle bir şey olduğuna inanamamaya başladık psikolojim allak bullak inanın doğurduğum günden beri kahvaltı mahvaltı yapmıyorum şu an bile 1 buçuk saattir bebişi sallıyorum hala göz kapakları kıpırdıyo çok yıprandık ne zaman bitecek…