Merhaba kızlar oğlum yaşına girdiği gün ellerini bıraktığım zaman 7 8 adım atıyordu bunu isteyerek yapıyordu günden güne bı adım daha fazla gidiyor dengesini kurabiliyodu. Sıralıyor tutunup kalkıyor. Ama diş çıkardık 4 gün ateş 39 lardaydi gece gündüz baya yorulduk ikimiz de. Hastalık geçeli 3 gün oluyor kendi enerjik ama bı türlü basmak istemiyor tutunuyor kalkıyor ama yok sıralarken bile yavaşladı mizmizlasti. Önceden koltukta bişey gördüğü zaman ona doğru düz tutardım yürürdü şimdi oturuyor sürünerek gidip kalkıyor. Yürüme arkadaşiylada yürürdü onu da istemiyor. Sanki dengesini kaybetmiş gibi anlayamıyorum zaten bu ara 1 yaşında vermiş olduğu bir şey mi bilmiyorum acayip mızmız sınırlı inatçı. Ayağa kalktığı zaman korkuyor ellerimden tutmak istiyor elinden tuttuğum zaman yürüyor ama dişten önce daha dengeli yürüyordu . Bu korkuyu nasıl yenebilirim lütfen bı öneri söyleyin.