Kbssofu Evet çok kolay 🤣 Bide yeni doğan aparatıyla aldım bi hevesle hemen 1. Aydan koyarım die ama ne mümkün 4 ay 13 günlük oldu henüz kullanmak nasip olmadı 1 kes bile evde bi iki kere koydum anında sıkılıo önünü dışa bakmak istio işte ben öyle bi yanlış yaptım alırken konustum baya hangısını alıyım içe dönükte bi bebegın sıkılabılcegnı dusunerek dısa donuk almak ıstedım fakat satıcıya sordugumda bana bebekler dısa donukte sıkılıo durmuo diip onu aldırdı benım bebiş cok meraklı sureklı etrafa bakmak ıstıo bilmıorum nasıl yapıcam 🤣hevesım kursagımda kaldı 🙇🏻♀️