Kızlar böyle sürekli oluyor . Mesela 5 dakika da bile 20-30 kere olduğu oluyor . Bir anda kalbim pır pır pır atıyor 10-15 saniye kadar sürüyor sonra geçiyor sonra bir dakika sonra tekrar oluyor . Bu neden olur sizce sonn üç dört gündür var . O olduğu 15 saniye kalbim boğazımda gibi nefesim kesiliyor . Hani stresli günlerde olur kalbin sızlar üzüntüden ya da sıkışır ama bu çok farklı bir şey korkutuyor beni kalbim uçup geri geliyor sanki . Ben gurbetteyim annemler uzakta birde korkuyorum