Hrcntes 1 aylık bebeğim var burnuna bakıyorum hiç bişi yok gibi ama tıkalı gibi nefes alıyor serum fizyolojik kullananlar nasıl kullanıyor sunuz acaba kaç damla burnuna sıkıp ters çevir akar diyorlar ama 2 damla damlatılırsa nasıl akacak ki 🤔 yapan varsa anlata bilir mi
AysenurDefne Hrcntes burun spreyi şişesinin içine serum fizyolojik koydum fıslatarak kullanıyorum çok kullanışlı oluyor 💆♀️
Mina0609 Hrcntes ben damlatmıyorum 2 aylık bebegim var dogdugu günden beri yan yatırıp bi burun deligine sıkıyorum digerinden cıkıyo ne varsa
Fyzpyrz Ben 1 aylikken 3 damla kadar damlatip sonra aspire ediyordum ve oglumu baya rahatlatiyordu.simdi 3 aylik oglum hemen hemen yarisini sıkıyorum.
Mina0609 Hrcntes tamamını sıkıyodu doktorumuz bende tamamını hızlı bi şekilde tek seferde sıkıyorum yada yarısını