Merhabaa bebeğim daha 50 günlük nerdeyse 4 5 gündür belki daha fazladır kabız her gün yapıyor en kötü bir gün arayla ama çok zorlanıyor sürekli ıkınıyor o an yapmasa bile ıkınıyor bir iki gündür mamasına birkaç damla zeytinyağı damlatıyordum o rahatlatmıştı dün bıraktım bugün yine rahatsızlandı mamadan yapıyor olabilir mi ama öyle olsa ilk kullanımda yapmaz mıydı bayadır hipp combiotic kullanıyorum