Serap1234 kızım 4 aylığa kadar 10 güne kadar yapmadığı oluyodu anne sütü alıyordu sadece. doktor ruh halinde bir sıkıntı yoksa sütün yarıyordur birikince bağırsaklardki çıkarır illa dedi😬 ıkınıp yapamıyosa veya ağlıyosa yapmaya çalışırken o zaman bir daha bakarız dedi.
ama dediğim gibi yapmamak kızımın kendi tercihiymiş. yaptığında kolay yapıyodu kabız değildi.
bazı çocuklar öyle