mommother38 valla ben de aynı sorunu yaşıyorum 1 yaşında oğlum, bir gece hazırlandım acile götürdük röntgen falan çektirdik gaz sıkışması yaşıyor bu çocuk dediler hala bitmedi gaz sorunumuz lavman yapıp eve gönderdiler. Yani belki sizin de gazdan veya kaka probleminden dolayı ağlıyordur bir doktora götürün isterseniz