Merhaba anneler şimdi size bir şey sormak istiyorum kızım 27 aylık,
İki hafta önce kızıma tuvalet eğitimine başladım Fakat başarısız olduk iki gün sonunda ne benim sabrım elverişli oldu ne de kızım hiçbir şekilde söylemedi sürekli altına kaçırdı ve lazımlığa hiç yapmadı, sonra bir gün tuvaletini perdenin arkasına saklanarak yapmaya çalışırken gel kızım tuvalette yapmayı deneyelim dedim ve tuvalet eğitimine başladık bundan dört gün önce Şimdi çişini lazımlığa yapıyor ben götürdüğümde ama hiçbir şekilde kendisi söylemiyor ve bazen nazlığa gitmek istemiyor dün de duş alırken kakasını yaptı ama günde 3.04 kez falan altına yapıyor psikolog bir arkadaşım gece de Bezleme dedi normalde kuru kalkardı sabahları ama iki gündür gece de yapıyor ne kadar zor ve yıpratıcı bir dönemmiş napmam gerekiyor kızım hiçbir şekilde söylemiyor kişinin geldiğini neler neler yaptım stickerlar aldım alkışlıyorum mutlu oluyorum falan böyle belli ediyorum onu hatta kitap okuyorum tuvalette ama açıklıyorum böyle yapmalısın şöyle yapmalısın diye ama olmuyor ne yapmam gerekiyor kızlar bu durumu yaşayan var mı önerilere açığım