talya31 bizde de aynı durum oldu yayıldı 1 ay kadar sürdü kullandığınız bezden olabilir ya da bez harici şöyle anlatayım havasız kalıyor örnek vermek gerekirse regli döneminde ped taktığımızda herkeste oluyor mu bilmiyorum ama rahatsızlık veriyor bi süre sonra çünkü hava almıyor. Öncelikle doktorunuza danışın fotoğraf atın ben öyle yaptım bana 3 tane krem verdi birini hatırlamıyorum kortizonluydu diğeri fito krem ve oly kremdi 3 günde geçirdi. Bu süreçte altını sadece suyla yıkadım kendi kendine kurumasını bekledim ve bolca havalandırdım kremi sürdüm bekledim bir daha da ıslak mendil kullanmadım en iyisi olsa bile. İhtiyaç çok duyarsam pamuğu bolca ıslatıp nazikçe siliyorum