Kızlar normalde kusan bir bebek zaten. Dün gece normale göre daha fazla kustu. Ama sabahtan beri ne içse direkt hepsini çıkarıyor. 60 cc içti gazını aldım yatırdım hıçkırık tuttu yatarken kustu biraz hemen kucağıma aldım dik tuttum arka arkaya 3 kere 60 ccden de fazla kustu nerdeyse. Hıçkırığı geçmeyince biraz emzirdim. Hıçkırığı geçti ama yine emdiğinin hepsini kustu.
Bu kadar fazla kusması normal mi? Biraz bekleyip yine emzirmeli miyim? Aç değil midir