chnhcer 4 yıldır arçelik kullanıyoruz dijital olanlardan çok memnunuz elim ayağım resmen. Eşimde iş yerine vestel aldı daha manuel 2 düğme var çeviriyorsun o da güzel yani bizimkinin de pek bi mahareti yok amaç ısıtmak zaten ama mesela buz çözme özelliği falan var o baya iyi