naz2911 cg9699 Valla kuzum ben sezeryan sonrası açıkcası hem enfeksiyon hemde acır diye korktuğumdan 2 ay falan evde kendim aldım 2 ay sonra ağdaya gitmiştim
lokumtos cg9699 2 ay sonra gitmiştim dikiş yerime yine de yaptırmadım 5. aydan sonra dikiş yerime de yaptırdım
momas cg9699 45. Günde gittim hiçte bişey olmadı aksine uyuşukluk devam ettiği için hiçbir şey hissetmedim
asao cg9699 ben tam 45 50 gun iken gittim canim zaten uyusuk ya aci hissi falan asla hissetmedim hatta gidiklandim oyle diyim 😁