Bu gece aliatirma kulodunu taktim uyuyunca bakalim nasil geçecek. Bi türlü uyuyamadi zaten ya kakasini tutuyor yada gece altina işer diye huzursuz oldu bilemiyorum belkide üşüttu çünkü alti çıplak geziyor, 1 bucukta ancak uyudu. Yarin sabah kakayi insallah tuvalete birakir.