Kızlar bebeğim 8aylik ve iki gündür düşmuyen ateşi var bir gün önce hastaneye götürdüm boğazına falan baktılar boğaz enfeksiyonu geçiriyor dediler röntgene falan baktılar hiç bir şey çıkmadı damar yolunu hiç bir şekilde acamadilar tam ,4,kez denediler olmadı ilaç yazıp evd gönderdi doktor ilaçları içmiyor az içiyor du dün ateşi olunca yine hastaneye götürdüm uzun uğraşlar sonucu buldular damar yolunu kanları o kadar da kötü çıkmadı bi değeri kötü dedi doktor serum verdi damar yolu çalışmıyormus çocuğun kolu şişti sonra iğneye çevirdiler antibiyotik iğne verdiler her gün vurmamiz için daha önce yaşayan oldumi iğne konusunda kararsızım küçük çünkü