ozge bende 2 defa yaptırdım ilkinde ikizlerim tuttu 6.ayda erken doğumla kaybettim 1 sene sonrasında 2. Kez yaptık şükür şuan kollarımda tamamen sizin pisikolojinize bağlı ben Hiç kötü düşünmedim herşey güzel olacak diye kendimi hazırladım sadece bebişimr odaklandım onun için tedavi sürecinde yıpranmadım sadece maddi kayıp oluyor oda gözüme gelmedi şimdi bebişimi her kokladığımda Bi okadar daha verseydim yine de değer derim sonsuz şükürler olsun rabbim isteyen herkese nasip etsin bu güzel kokuyu size de 🤗🥰