Hanımlar dün 18 ay aşısı yapıldı sağlık ocağında 2 bacaktan 1 ağızdan.
Aşıdan 1 saat sonra çocuğun yüzü kolu vücudu heryeri kıpkırmızı oldu kaşınma başladı hemen doktora götürdüm olabilir aşı sonrası dedi
Serum taktılar hava verdiler düzeldi
Alerji ilacı verdi 7 gün kullan her gün dedi
Dün bunları yaşadık. Bugün ise aşı olan bi bacağı baya şişti yine doktora götürdük ayağı havaya kaldırın alerji ilacı verin normal dedi .
Bunları yaşayan varmı ya korktum ben keşke yaptırmasaydım diyorum ama zorunlu aşı mı bilmiyorum neyse olan oldu inşallah kalıcı bir hasar olmaz