Merhaba arkadaşlar. İkiz kızlarım 13 aylık gece yatmadan ve gece birer kez mama içiyorlar. Normalde hipp 3 kullanıyoruz ama bulunduğumuz yerde yok. Siparişimiz gecikti. Daha önce normal aptamil almıştık ikisini de kabız yaptı. Birkaç çeşidi var. Sizin önerebileceğiniz hangisi?